Hand'o analizė: bet'inkite su tikslu

Parašė: pokeriotaisykles.comKomentarai (14)

Tai pirmasis mūsų pokerio mokytojo Tomo straipsnis. Tomas padeda perprasti pokerio strategijas tiems, kurie užsisakė privačias pokerio pamokas. Kadangi padėdamas žaidėjams ir analizuodamas jų hand'us Tomas susiduria su daug įvairių situacijų, nusprendėme kai kuriomis svarbesnėmis ar įdomesnėmis analizėmis pasidalinti su visais skaitytojais.

Analizuojamas hand'as


$0.01/$0.02 No Limit Holdem
iPoker
6 Players

Stacks:
UTG ($1)
Hero ($1.70)
CO ($2.03)
BTN ($0.91)
SB ($4.53)
BB ($2.80)

Pre-Flop: ($0.05, 6 players) Hero is UTG+1 J:d: A:d:
[UTG posts $0.02]
UTG checks, Hero raises to $0.09, 3 folds, BB calls $0.07, UTG calls $0.07

Flop: A:h: 5:h: 7:h: ($0.28, 3 players)
BB checks, UTG checks, Hero bets $0.20, BB folds, UTG calls $0.20

Turn: 4:d: ($0.68, 2 players)
UTG checks, Hero bets $0.45, UTG goes all-in $0.71, Hero ???

Pokerio mokytojo komentaras ir pamoka


Žaidimas preflop - ok. AJs daugmaž ir yra silpniausias hand'as, kuris gali būti žaidžiamas šitoje pozicijoje. Tiesa, raise'inti galėjai iki $0.10, t.y. 4BB + 1xLimper (ta prasme, šiaip geras raise'as yra 4BB, bet kadangi jau vienas zmogus call'ino tai gali pridėti dar 1BB).

Šitame hand'e tu turi geriausią post-flop poziciją, nes abu likę žaidėjai eina prieš tave - tai jau išsprendžia milijoną problemų, ir jį sužaisti teisingai nėra itin sunku.

Tačiau bet'inimas ant šito flopo man nelabai patinka. Manau, iš šios situacijos galima padaryti šios dienos, jeigu ne viso kurso, svarbiausią pamoka:

Kievienas bet'as turi turėti savo tikslą

Bet'o tikslas gali būti vienas iš dviejų (bet jokiu būdu ne abu iš karto):
1. Arba tu nori kad priešininkai call'intų su silpnesniais negu tavo hand'ais (value bet).
2. Arba tu nori kad priešininkai fold'intu geresnius negu tavo hand'us (bluff).

Kurio iš dviejų variantų tikiesi bet'indamas ant šito 3 hearts flop'o?

Pirmas netinka, nes už tavo silpnesi hand'ai, pvz. pora penketų, arba pora septynetų tikrai fold'ins. Flush draw'as (kai oponentas turi tik viena heart'ą pas save) irgi dažniausiai fold'ins, nebent tas heart'as butu K - tačiau labai jau maža tikimybė, kad būtent šią kortą kažkas turi.

Antras variantas irgi netinka, nes visi geresni negu tavo hand'ai (dvi poros, trys penketai/septynetai, ar flush'as) visada call'ins.

Tuomet gaunasi kad tavo bet'as neturi prasmės. Kai tu šitoje situacijoje bet'ini tai arba tave call'ins geresnis hand'as ir tu pralosi savo bet'ą, arba jie abu fold'ins silpnesnius hand'us, prieš kuriuos tu ir check'indamas laimėtum - tai kam be reikalo rizikuoti?

Turn'as lygiai tas pats - bet'inti neverta.

Be to, kai tave ant turn'o bet kada, bet kokiame hand'e, check-raise'ina - tu iš karto fold'ini. Išskyrus jei tikrai turi geriausią įmanomą hand'ą, tuomet aišku all-in. Bet visus vidutinius handus fold; netgi dvi poras galima fold'inti jei tave check-raise'ino ant turno. Viena iš pokerio teoremų - Baluga teorema - būtent ir sako, jog check-raise'as ant turn'o reiškia, kad varžovas turi hand'ą-"monstrą". Aišku, dėl 26c jau nebėra kaip ir fold'inti, bet iki tos akimirkos hand'as turėjo būti žaidžiamas vengiant all-in'o, ne bet'inant.

Klausimus Tomui užduokite komentaruose arba užsisakykite privačias pokerio pamokas.

Komentarai


Simas (2010-02-27 @ 01:57)
Oki.. Viska sutinku.. Butent turedamas aj suited as kolinu pre flopa tos centus.. Ale su cheku as abejojiu ar verta tokioj situacijoj ypac tokioj stafkej daryt.. Belekaip tarkim pracekinu ir tas reisina tada jau kyla klausymas ar mest ar all in kadangi tokiose centose zaidejai masto keistai galima suprast ka jis turi, va cia reik but tame hande kad pajust nes db negaliu pasakyt ka daryciau, bet as manau, kad as taip pamates flopa reisinciau 2flopa nes kiek pamenu mano pirmas handas, o tada jie foldina, arba tokioj stafkej stume allina, o tada as einu, gerai durnas game mano bet viska pasako stafke 5c o ten plr nera geri, tad mano simtas procentu turi but nes tikiuosi kad jis fold o jei laukia ko ir su laukia as suzaidziau gerai..

reisinciau 2flopa (2010-02-27 @ 02:53)
Man patiko hando perziura.

tik Simai, neaisku ka turi omeny.
AJs call'inti nera kaip - cia gi aiskiai raise >> fold >>>>> call.

Simas >> "Belekaip tarkim pracekinu ir tas reisina"

Simai, pagal zaidimo taisykles tai tavo priesininkas raise'inti gali tik jei tu bet'ini. jei tu check, tai atverciamas turn'as. is kur dar jis reisina tavo checka? koki zaidima tu losi? zmones cia apie holdem pokeri kalba, ok? cash tables, 6-max, jei nepastebejai.

Simas >> "as manau, kad as taip pamates flopa reisinciau 2flopa"

na cia tai jau tikrai arba as durnas, arba tu. pamacius flopa raise'inti 2flopa? wtf?

Simas >> "tad mano simtas procentu turi but nes tikiuosi kad jis fold"

tai ar tavo 100%, ar tu tik tikiesi?

kazkoks bredas :S

O handas labai geras, daug zmoniu daro klaidas neskirdami kada valueinti, o kada blefinti. (up)

AA (2010-03-07 @ 17:10)
Na, as manau, kad betinam ir del to, kad norim, jog priesininkas nepagerintu savo kortu kombinacijos ir ja nusimestu, nors mes patys ir turim geresne kombinacija siuo metu.

to AA (2010-03-07 @ 17:24)
kai tu turi geresnes kortas negu priesininkas, kodel noretum kad jis jas nusimestu? tu daugmaz nori jog jis nusimestu blogas kortas, o callintu tik kai turi geriau negu? tai tu visada ir pralostum.

viskas yra atvirksciai negu tu sakai - jei priesninkas turi silpnesne kombinacija, mes visuomet norime kad jis callintu. is cia laimejimai ir ateina.

AA (2010-03-07 @ 20:58)
ne nu as kalbu apie situacijas kai yra itartinos bendros kortos. tu zinai kad turi siuo momentu geresne kombinacija, bet bijai kad priesininkas turi draw, todel betini kad jis nusimestu

to AA (2010-03-08 @ 22:59)
Niekada niekas nebetina tam, kad priesininkas nusimestu draw. Mes norim kad jis callintu neturedamas baigtos kombinacijos ir taip padovanotu mums savo zetonus. Tarkim, jeigu priesininkas turi tik viena draw'a, tai tavo equity visuomet bus >0.5, todel nuo kiekvieno ideto $1, kai oponentas pracallins dar $1 tu laimesi >$1 (t.y > 0.5*$2). Aisku, jis callindamas nusines kazkiek equity nuo jau esamo pot'o, uz tai tavo bet'as turi buti pakankamo dydzio, kad jo callas atpirktu ta skirtuma, ir dar pridetu pelno. Taigi tu vidutiniskai daugiau laimi kai oponentas callina su draw'u, negu kai jis foldina. Todel tu ir nori kad jis callintu, o ne foldintu.

to AA (2010-03-08 @ 23:17)
Beje, vienintele situacija kuomet tu noretum kad oponentas nusimestu draw, tai jeigu tu betini aiskiai per mazai.

Du pavyzdziai, kad butu aiskiau:
1. ant turno priesininkas turi flush draw, pot'e guli $100, tu bet'ini $60. Standartinis flush draw'as turi daugmaz 20% equity.
Kuomet oponentas foldina tu visuomet laimi $100 pot'a + atgauni $60 savo bet'a = $160*100% = $160.
Jeigu oponentas callina, tu laimi tik 80% (nes likusius 20% iskrenta flush'as ir laimi jis), bet galutine suma jau buna $100 pot + $60 tavo + $60 oponento = $220*80% = $176. Tai yra didesnis tavo laimejimas, todel tu ir nori kad jis callintu.

2. Aisku jei betintum tik $10 zetonu i ta pati $100 pot'a, tai butu kita situacija: jei jis foldina, tu laimetum $110. O jei jis callina laimetum $120*80% = $96. va tokiu atveju, tau labiau apsimoketu kai jis foldina. Bet as nemanau kad kas nors su normaliu draw'u foldintu 1/10 pot'o dydzio bet'a - butu nesamone :D

uz tai reikia zmoniskai betinti, ir tiketis kad prasciau zaidziantis priesininkas callins su draw'ais.

Vytska (2010-03-25 @ 16:15)
Idomus handas, tokiu niekad nesiseka man zaisti :). Gal galit pakomentuot kasnors kaip zaist tokius handus: tarkim gaunu Ad Ah , flopas: 10s 3s 7d, ar reiktu toki handa traktuoti kaip flush draw ir protectint? pokerstrategy pataria protectint savo handus ant flush/straight draw...ka as ir darau, bet 90% zmoniu issimeta savo handus ir as prarandu daug value...

pokeriotaisykles.com - Tomas (2010-03-25 @ 22:16)
Vytska, priklauso kokio dydzio statymuose zaidi. Jei losi NL2 (po 2c, kaip pavyzdyje) tuomet taip - bet'ink ir imk value. Tu turi daug daugiau sansu kad kas nors call'ins su draw'u, negu kad kas nors bet'ins.

o siaip, 10s 3s 7 suteikia dar ir straight draw'o galimybe, bei begale gut shot'u - tai ant NL2 tu tik bet'ink :)

ir kai visi isfoldina - nepergyvenk, tai reiskia tik viena - niekas neturejo isvis jokio hand'o, ir neturejai nei menkiausios galimybes "ismelzti" ka nors is ju. kartais taip buna, ir tai yra ok - pokerio dalis :)

pokeriotaisykles.com - Tomas (2010-03-25 @ 22:19)
beje, 90% tikrai neismeta, nes jei taip butu tai tu galetum visuomet blefuoti ir laimeti 90% pot'u :)

o jei jauti kad issimeta vis tik per daznai, tai pamegink sumazinti bet'o dydi - pvz iki 70% pot'o, t.y. jei ant flopo pot'e guli 20c, tu bet'ink 14c (o ne 20c, kaip itariu kad darai :)). tuomet bus maziau folder'iu ir jie vis dar negaus tinkamu oddsu losti.

Jurulie (2010-05-23 @ 13:23)
Sveiki, turiu vieną rūpimą klausimą apie tokią situaciją:

NL10 FR
Hero - SB - (AK os)

utg - limp
utg+1 - limp
mp - limp
co - limp

Ka tokiu atveju is AK galima ispesti?
Raise 4xBB+1BB per limper ?
Norėčiau, kad puslapio autorius pakomentuotų šią situaciją :)

pokeriotaisykles.com - Tomas (2010-05-23 @ 21:29)
Na, taip standartinis 4BB + 1BB per limper puikiai tinka. O tuomet jau pagal situacija, geriausia zinoma butu gauti viena caller'i ir su juo zaisti flop'a, taciau bet kuriuo kitu atveju situacija irgi bus gana palanki mums.

Urte (2010-12-09 @ 10:46)
Na as tai nesutinku. Dar yra trecias bet'o tikslas. As nenoriu leisti oponentui pigiai nusipirkti geresnes kombinacijos. T.y. is principo noriu, kad jis fold'intu silpnesne ranka. Nes jeigu noreciau, kad call'intu, tai bet'inciau neatsizvelgdama i pot odds.

Marius (2011-05-23 @ 15:49)
na... pokeri zaidziu pora metu bet kazkaip... tas pokeriotaisykles.com atrodo ne viska pasako :)
betinti galima ne 2 budais o penkiais.
1) Cia parasyta betint for value. OK viskas aisku.
(tikslas paprastas, ideti daugiausiai imanoma kieki zetonu, kad tave pakolintu.)
2) betinti bluf/semi-bluf irgi aisku.(ideti maziausia imanoma kieki zetonu, kad kitas nusifoldintu.)
kas neparasyta tai:
3) Protenting the hand betas. (Tai tikrai ne betas for value, nes siuo atveju tu greicausiai turi best handa bet tavo tikslas privesrti kita nusifoldinti, greiciau ideti tiek zetonu, kad priesininkas callindamas tave su blogesniu handu darytu matematine klaida. O tai reiskia kad jis turi drawa. Cia reik bus susipazinus su pot-oods, kad sita suprast.)
4) Žvalgybos betas (isverciau tai net ir paciam neskamba). Jo tikslas paziuret kokio stiprumo yra tavo kombinacija pries kitus zaidejus.
5) Continuation Bet. Cia toks betas skaitosi po flopo na ji galima butu priskirti prie bluffing. Nors sitas betas tures daugiau itakos laimeti puoda jei raisinai preflope.
6) Blocking bet. Betinama nedidele suma kai norima apsisaugoti nuo didesnio beto ir pigiai paziuret kita korta.

Palikite komentarą


Jūsų vardas:

Jūsų el.paštas* (privatumas):

Komentaras:

Lažybų svetainių blokavimas LietuvojeLažybų svetainių blokavimas Lietuvoje
Nuo 2010 metų liepos 8 dienos Lietuvoje teismo sprendimu yra blokuojama prieiga prie lažybų internetu paslaugą teikiančių ... lažybų svetainių blokavimas lietuvoje »

5 mintys, mažinančios pokerio laimėjimus5 mintys, mažinančios pokerio laimėjimus
Geri pokerio žaidėjai yra geri todėl, kad jie mąsto. Būtent tai ir skiria juos nuo prastų žaidėjų - pastarieji žaidži... 5 mintys, mažinančios pokerio laimėjimus »

Survivor pokerio turnyraiSurvivor pokerio turnyrai
Kiekvienas pokerio žaidėjas turi savo mėgstamiausią žaidimo būdą - vieni mėgsta cash, treti žaidžia SnG turnyrus, tret... survivor pokerio turnyrai »


Pokerio mokykla

Viskas, ką tik panorėsite sužinoti apie pokerį - nuo taisyklių, kortų kombinacijų ir strategijų naujokams, iki patarimų profesionalams.

Pokerio mokytojas atsako į lankytojo klausimus »Hand'ų analizės »Hand'o analizė: baisus river'is »Hand'o analizė: flush draw - kada žaisti pasyviai »Hand'o analizė: AA prieš Baluga teoremą »Hand'o analizė: kaip žaisti KK ant Axx flop'o »Outs pokeryje »Privačios pokerio pamokos »5 klaidos pokerio turnyruose »Pokerio knygos »Sportinis pokeris »Pokerio bankroll'as »Kaip laimėti pokeryje - 10 patarimų »Blefavimo pagrindai: Blefavimo taip ir ne »Blefavimo pagrindai: Dvi blefo pokeryje rūšys »Blefavimo pagrindai: Kas yra blefas pokeryje? »Omaha pokerio taisyklės »Kas yra Hi/Lo pokeris? »Pozicija pokeryje »10 blogiausių starting hand'ų »10 geriausių starting hand'ų »4 svarbiausi pokerio žaidėjo įgūdžiai »Žaidžiamos kortos pokerio naujokams (Starting Hands) »Pokerio strategija »8 pokerio naujokų klaidos »Kaip atsidaryti Moneybookers sąskaitą »Kaip įsigyti banko kortelę atsiskaitymams internetu »Banko sąskaitos atidarymas »Pokerio statymų limitai »Pokerio žaidimai - cash tables ir turnyrai »Pokerio žodynas »Pokerio taisyklės »Kaip žaisti pokerį »Pokerio kombinacijos »