8 pokerio naujokų klaidos

Parašė: pokeriotaisykles.comKomentarai (40)

Jei pokerį pradėjote žaisti nesenai, būtinai perskaitykite šį straipsnį. Jame išvardintos klaidos, kurias dažniausiai daro pradedantieji pokerio žaidėjai. Žinodamas jas ir vengdamas jas daryti, būsi pranašesnis už kitus žaidėjus ir dažniau laimėsi.

1. Žaidžiama per daug hand'ų


Jei pokeris tau tik pomėgis ir jį žaidi tik todėl, kad tai tau patinka ir malonu, tuomet gali žaisti bet kurį hand'ą, kurį tik užsimanai. Tačiau jei pokerį žaidi, nes nori laimėti, įgyti patirties ir tuomet laimėti dar daugiau, nežaisk kiekvieno hand'o, kuris atrodo visai neblogas. Net negalvok call'inti ar raise'inti turėdamas tokias kortas kaip valetas ir šešakė ar tūzas ir triakė.

Nežaisk tik todėl, kad retai gauni stipresnes kortas ir labai norisi sužaisti. Žaisk tik tuomet, kai turi stipriausius kortų derinius, o visas kitas kortas fold'ink. Jei nežinai, ką daryti, kokį veiksmą pasirinkti, mažiausiai suklysi, jei fold'insi. Žaisk ne kuo daugiau, bet kuo geriau. Atsimink šį patarimą ir išloši dažniau, ypač prieš kitus pokerio naujokus, nes tai didžiausia jų daroma klaida.

2. Žaidžiama iš per didelių statymų


Šią klaidą daro dauguma pokerio naujokų, kuriuos patraukia galimybė išlošti pinigų. Nebūk godus - per dieną netapsi turtuoliu, tam reikia šiek tiek laiko. Turi aiškiai suvokti, kad pereiti prie didesnių statymų ir kartu prie stipresnių varžovų reikia palaipsniui. Tuomet ir tavo bendra išlošta suma palaipsniui didės, o ne nukris iki nulio po keleto dienų žaidimo.

Taigi jei pasiėmei savo nemokamus 10 dolerių pokerio praktikai įgyti, labiau patartina pradėti žaisti prie cash stalų su mažiausiais statymais - 0,01/0,02 dolerio. Tik gerai perpratęs žaidimą ir turėdamas bent keliasdešimt dolerių pokerio kambario sąskaitoje gali pereiti prie 0,02/0,04 dolerio dydžio statymų. Norėdamas sėkmingai žaist prie 0,04/0,08 dolerio statymų cash stalus, turi turėti mažiausiai 150-200 dolerių. Taigi prisimink - visuomet žaisk pagal savo lygį ir turimą pinigų sumą.

3. Žaidžiama per daug emocingai


Nėra vien tik laiminčių žaidėjų. O pokeryje tai ir neįmanoma - daug prastesnes kortas turintis varžovas gali laimėti, jei jam šį kartą tiesiog labiau pasiseks. Nesureikšmink kiekvieno pralaimėjimo. Nesinervuok, jei pralaimi kelis kartus iš eilės. Neleisk erzinantiems varžovams išvesti tavęs iš kantrybės. Sėkmė išeina, bet visuomet ir grįžta. Jei jaudinsiesi, emocingai reaguosi ir karščiuosiesi, priimsi impulsyvius ir neapgalvotus sprendimus, o jie retai būna teisingi. Priimk nesėkmes šaltakraujiškai ir neleisk joms daryti įtakos tavo veiksmams prie pokerio stalo.

4. Žaidžiama neįvertinant pot'o šansų (pot odds'ų)


Jei tavo turimas hand'as silpnokas, arba sudaryti stipriai kombinacijai reikia konkrečių kortų, norėdamas apsispręsti, ar apsimoka bent jau call'inti norint pamatyti dar vieną ant stalo atverstą kortą, apskaičiuok savo pot'o šansus. Tai padaryti sugeba nedaug naujokų, todėl jie per dažnai call'ina ir pralošia. Informacijos, kaip apskaičiuoti pot'o šansus, ieškok kituose Pokerio Mokyklos straipsniuose. Išmokęs naudotis pot'o šansais, sutaupysi begalę pinigų, kuriuos pastatymu tada, kai neapsimoka.


5. Žaidžiama naudojant dviejų spalvų kortų kaladę


Taip, įprastinėje kortų kaladėje kortos yra keturių rūšių, bet tik dviejų spalvų: širdys () ir būgnai () - raudonos, o pikai () ir kryžiai () - juodos. Tačiau dauguma pokerio kambarių leidžia pasirinkti, ar norite žaisti su šiomis tradicinėmis spalvomis, ar su keturių spalvų kortų kalade. Joje pikai yra juodi, širdys - raudonos, tačiau kryžiai - žali, o būgnai - mėlyni. Iš pradžių tai gali atrodyti neįprastai, tačiau kai kiekvienos rūšies kortos yra skirtingos spalvos, lengviau pastebėsi kombinacijas ir greičiau suvoksi kortų vertę. Naudojant dviejų spalvų kortų kaladę padidėja rizika nepastebėti kombinacijos ar apsirikti įvertinant savo kortas. Išvenk šios rizikos ir nereikalingų pralaimėjimų vien dėl žioplų klaidų pasirinkdamas keturių spalvų kaladę.

6. Žaidžiant pamėgdžiojami kiti žaidėjai


Daug pokerio žaidėjų išmoksta žaisti stebėdami, kaip žaidžia kiti. Tačiau tai nereiškia, kad pastebėję laimintį žaidėją ir pradėję kopijuoti jo veiksmus bei sprendimus, pats tapsi laiminčių žaidėju. Turi suvokti, kodėl atliekamas vienas ar kitas veiksmas, o ne aklai mėgdžioti.

Antra, yra daug prastų pokerio žaidėjų. Jei kažkam sekasi tuo metu, kai jį stebi, tai dar nereiškia, ka tas asmuo yra geras žaidėjas. Jei pabandysi mėgdžioti tokį žaidėją, gali padaryti daug prastų sprendimų.
Pagaliau, net stebėdamas tikrų profesionalų žaidimą, nebandyk jų naudojamų taktikų naudoti savo žaidime. Kiekvienas turi žaisti pagal savo lygį. Laimėti įmanoma tik suvokiant, kodėl reikia priimti vienokį ar kitokį sprendimą.

7. Žaidžiant tikima prietarais


Bet kokiame kortų žaidime nemažai nulemia paprasčiausia sėkmė. Nors per ilgą laiką ji yra visiems vienoda, tačiau žmonės dažniausia daugiausiai reikšmės teikia tam, kas nutiko neseniai. Tuomet labiau pastebimi ir sėkmės svyravimai - nuo didelių ir dažnų pasisekimų iki nuolatinių nesėkmių.

Todėl gali dažnai išgirsti, kai pralaimėjęs žaidėjas apkaltina sėkmę, o laimintis teigia, kad jam šiandien tiesiog sėkminga diena. Tokie pasakymai gali būti nežalingi, tačiau jei pradėsi per daug tikėti visokiausiais su sėkme susijusiais prietarais, pakenksi savo žaidimo kokybei. Pagalvok, juk absurdiškai tikėti, kad jei nuolat mūvėsi savo "laimingąsias" kojines ir nekeisi jų, laimėsi pasaulio pokerio čempionatą. Na, nebent varžovai išsibėgios ar apalps nuo tavo kojinių kvapo...

Sėkmės neįmanoma niekaip paveikti. Todėl geriau susitelk į savo žaidimą ir stenkis žaisti kuo geriau. Tuomet žinosi kaip elgtis ir ką daryti net kai nepasiseks. Jei žaisi gerai, per ilgą laiką vistiek daugiau laimėsi, nei pralaimėsi, nepaisant sėkmių ir nesėkmių. Jei žaisi blogai, nepadės jokia sėkmė - galų gale vistiek pralaimėsi viską, ką turėjai.

8. Žaidžiant per gerai vertinamos vienodos rūšies kortos


Jei turi hand'ą, kuriame abi kortos vienos rūšies, tikimybė laimėti šiek tiek padidėja. Tačiau yra klaida žaisti hand'ą vien todėl, kad jis sudarytas iš vienos rūšies kortų. Hand'as pirmiausia vertinamas pagal kortų vertę ir pagal tai, ar jos sudaro porą, ar ne. Būtent šie du veiksniai parodo hand'o stiprumą. Tik po to yra įvertinama kortų rūšis ir kiek jos nutolusios viena nuo kitos pagal vertę. K A yra daug stipresnis hand'as nei T 4. Su pirmuoju handu reiktų neabejotinai žaisti, o antrajį - neabejotinai foldinti.

Vis dėl to nemažai pokerio naujokų call'ina su tokiu handu kaip T 4 ar bet kokiomis kitomis vienodos rūšies kortomis, vien norėdami pamatyti flop'ą. Prisimink, kad net turint dvi vienodos rūšies kortas, tikimybė sudaryti flush'ą pamačius flopą yra mažiau nei vienas procentas. Norint laimėti tokios tikimybės tikrai neužtenka. Todėl nežaisk, jei vienintelė priežastis žaisti yra ta, kad tavo turimame hand'e - vienodos rūšies kortos.

Žinodamas pateiktas klaidas, savo žaidime jų gali išvengti net absoliutus naujokas. Todėl pasinaudok tuo, kad jas žinai, tapk geresniu žaidėju nei tavo varžovai ir laimėk daugiau.

Komentarai


Matas (2009-08-22 @ 19:19)
Gan neblg patarimai xD

Prodiger (2009-10-05 @ 16:33)
tikrai vertingi patarimai. Pradėjau ryškiai geriau žaisti net prieš labiau patyrusius nei aš. Dėkui, Straipsnių autoriams ir puslapio administracijai.

Pokeriotaisykles.com (2009-10-06 @ 20:52)
Prodiger, dėkui ir sėkmės prie stalų :)

Darius (2009-10-08 @ 14:50)
Didelis dėkui Autoriams,visa informacija surašyta trumpai drūtai,bet tuo pačiu ir aiškiai.

TomasPKR (2009-10-10 @ 18:29)
Taip, kiekvienas pralaimejimas yra zingsnis i tobulejima. Stebekit kuno kalba, yra tokiu dalyku, kuriuos suzinoje tiesiog turbut nustebtumet. pvz, viena is vertingu informaciju, kurias retai kada sakau (tiek to jau si kart ;)), pagal taip kaip zaidejai susidelioja zetonus, kaip stato suma, kaip jis tai padeda, kaip laiko kortas, galima numanyti (nesakau, kad tiksliai suzinoti) apie zaidejo stiliu. na aisku, pries naujokus geriau neblefuoti, patys suprantat kodel. nes jie dziaugias bet kuria kombinacija ;) ir turbut jau patys supratote zaisdami, kad jei zaidejas Bettina budamas early position (ankstyvoj), tada jau atsargiai, ar net taip? ;) probably strong hand ;)

Darius (2009-10-22 @ 10:56)
Man tiko... Dekui

Fobas (2009-12-13 @ 19:30)
Keliolika dolerių NL4? Žmones prie bankroto vedat, nes jie pradės žaisti BSS (Big Stack Strategy), o tai tebus jiems tik ~4 BI. Bent paminėkit jiems tada kaip SSS (Short Stack Strategy) žaisti...

Pokeriotaisykles.com (2009-12-14 @ 00:59)
Fobai, dėkui už pastebėjimą ir komentarą - tu tikrai teisus, pataisėm straipsnyje tą vietą.

Tiesiog autorius ruošdamas straipsnį turėjo omenyje Limit pokerį, o redaktorius ir pražiopsojo tą vietą...

darius (2010-01-13 @ 00:55)
dekui uz patarimus.tikrai sumazinau klaidu

Gintaras (2010-01-16 @ 15:32)
Sveiki,
ar jau yra straipsnis? "Informacijos, kaip apskaičiuoti pot'o šansus, ieškok kituose Pokerio Mokyklos straipsniuose."

Pokeriotaisykles.com (2010-01-19 @ 12:34)
Gintarai, dar ant redaktorių stalo. Tiesiog bandome sudėtingesnius dalykus paaiškinti kuo suprantamiau, o tai užtrunka.

Audrius (2010-01-29 @ 17:19)
patarimai naujokams tikrai neprasti :)

p.s. tikrai super puslapiukas. Galėtų būt live chatas, kur galėtų vykt konsultacijos. Kad ir už mokestį :)

Pokeriotaisykles.com (2010-01-31 @ 21:09)
Audriau, jei reikia konsultacijos, rašyk mums e-mail: vieną kitą klausimą tikrai atsakysime. Nemokamai :)

De_Francua (2010-02-11 @ 18:19)
Mano nuomone, kai kurie patarimai yra visiskas absurdas ir tik kvailiai gali jeis vadovautis. pagal siu isminciu teorija tai nieko daugiau nereikia daryt tik fold'int :D nesuprantu, kaip galima laimet jei esi bailys ir bijantis rizikos? Tokiu, tikru zaideju nebuna! Didesne tikimybe laimet rankose pvz su dviem kryziais, nei laukt kada ateis A. K. ir visus zaidimus fold'int :) Tokie patarejai kaip jus auginat nauja luzeriu karta, is kuriu ruosiaties pasipelnyt, nieko daugiau.. Jei esi protingas, pats ismoksi visa zaidimo esme o jei durnas tai jokie patarejai neismokys, nes kiekvienas zaidimas ir zaidejai skirtingi, reikia turet nuojauta ir ivertint rizikos lygi.

pokeriotaisykles.com (2010-02-14 @ 02:32)
De_Francua - Hold'em pokeri profesionalai vadina Fold'em pokeriu butent todel, jog reikia beveik viska foldinti.

AK sulauksi visuomet, o kol ju lauksi gali foldinti ir nieko nepralosti. Bet jeigu pradesi zaisti su "dviem kryziais" tai pralosi simta kartu, o laimesi tik sesis ar septynis. Ne as tai skaiciavau, cia elementari pokerio teorija.

Pokeris del to ir gyvas, kad daug kam patinka pralosti, vien del veiksmo su any-two - tie zmones tingi laukti geru kortu ;) ir jiems dzin ant pinigu.

K3zz (2010-02-18 @ 10:01)
Patarimai tikrai geri pradziamoksliui, vėliau gali pats atsirinkti su kuo zaist, o su kuo ne, priklausomai nuo vietos prie stalo ir žaidėju skaičiaus ir jų tipų. Gali zaist ir 7 2 offsiuted, jei zinai kada tai daryt. Tikrai ne absurdas, o padedantis dalykas.

Justinas (2010-03-12 @ 12:33)
As nesutinku,kad reikia foldinti su bugnu T ir bugnu 4.Paaiskinu,visu pirma,kad gali iskristi trys bugnai o tai yra jau flush.Toliau gaali iskristi tarkim dar tu 4 o tai jau pora is tryju kortu ,kuri nurungs betkokia pora,o jei prie tu tryju 4 iskris dar tuzas ti turesime full house.Manau tikimybiu yra daug,tad jei niekas nekele ir turi pakankamai pinigu , manau verta pamatyti bent pirmas trys kortas.Tada jau vertinti savo galimybes.Asmeniskai as taip darau ir daznai pasiteisina.Buna labai gaila,kai numetus kortas iskrenta puiki kombinacija,kuria galejai pamatyti vos uz kelis zetonus.

pokeriotaisykles.com - Tomas (2010-03-13 @ 11:01)
T yra "ten" (10), o ne tuzas :)

O siaip tai Justinai tu neteisus. Jeigu pradesi zaisti kad A4 ir tiketis full house'o, tai kodel nepradeti zaisti 72 arba 32? Gauti full house'a yra lygiai tiek pat sansu su bet kuriomis dvejomis kortomis, ir taip, kartais tu ji gausi, bet negalima gailetis, nes daug dazniau tiesiog busi be reikalo callines ir prarades savo pinigus.

Justinas (2010-03-13 @ 12:22)
Bet as manau,jog pirmas trys kortas verta pamatyti,jei statymai nera dideli.

pokeriotaisykles.com - Tomas (2010-03-13 @ 13:00)
o ka darysi jeigu su A4 iskris A92 - zaisi pora tuzu be kickerio? Arba jeigu iskris K23 - lauksi gut shot straight'o, arba gal netgi tuzo?

neverta zaisti su prastom kortom, ir tiek - cia is tikro net nera del ko gincytis.

pokeriotaisykles.com - Tomas (2010-03-13 @ 13:05)
>> Bet as manau,jog pirmas trys kortas verta pamatyti

beje, pirmas tris kortas pamatyti isvis nera niekada verta. 95% atveju tavo vienintelis tikslas pries flop'a yra paraise'inti kad visi isfoldintu ir tu iskart laimetum. paties holdem pokerio, viso zaidimo esme - laimeti blind'us. jeigu nebutu blind'u - nebutu pokerio (kadangi nesant blindu galetu zaisti nemokamai ir neribotai, visi tik lauktu AA ir niekada nezaistu jokiu kitu kortu).

taigi pries flop'a tu is esmes visada turi tik arba raise'inti, arba foldinti. na ir suprantama, kad pries raise'indmas verciau jau turetum normalia korta, o ne A4.

Anonimas (2010-03-30 @ 13:12)
kartais rizikuoti verta, bet viskam yra ribos cia mano nuomone

poker face (2010-04-04 @ 10:17)
Na nezinau kaip jums,bet sie patarimai elementarus,pradedantiesiems werta paskaityt,ypac tokiems kaip Justinas,kalba kaip tipinis fishas :D sorry bet taip jau yra... daugiau tokiu kaip kad tik butu ;)

zaidziantis (2010-04-05 @ 18:22)
siulau visiems pokerio mokslus pradeti pokerstrategy, gausit ir pradini kapitala ir pradines zinias, o veliau bereiks daug praktikos,saltu nervu ir kantryes,kai menesi minusuojate, nors zaidziate ir neblogai....Tai yra sunkiausia,sulaukti nesekmiu ruozo galo:)

alhasha (2010-04-09 @ 08:30)
patarimai geri,as pats zaidziu pokeri, gal 2-3men freerolls turnyruose, kurdar butu galima pasismeti ziniu? nes nesiseka juodai...

as (2010-06-07 @ 10:15)
sveiki,
dekui uz patarimus, zaidziau dar tik 3dienas.. ir pora klaidu is siu tikrai dariau.. man rodos del ju ir kildavo daugiausia problemu.. o siaip is esmes gan lengvai sekasi perprasti kitus.. ateinu ir dazniausiai atimu pinigus is tu kurie ju daugiausiai turi.. tik va dabar sakiau eisiu i real money account'a, nes uzknisa mane kai zinai jog mazvaikiai tik cia ir drysta all-in varyt 5kartus is eiles.. zinoma kartais isnaudoti galima suteikta proga, bet manau cia daugiau 50/50 jei pries flopa "duodas", o tu neturi bent JJ, tai net nera ka galvoti.. visas procesas toks netikras zaidziant is netikru pinigu..
dar noriu pamineti apie sekme tokiems kaip justas..
patikek manim.. sekme neegzistuoja.. rizikuoti yra kvaila jei ji tau atrodo rizikinga.. reikia vadovautis protu ir susiklosciusiom salygom..

Tomai, dekui ir tau uz info! ;)

tomas (2010-06-07 @ 19:38)
Kas patars, kaip teisingai losti Hold'em TURBO turnyrus, kai startuoji turedamas 500zetonu, o blindai labai greitai kyla, kad neturedamas net laiko ir ko laukti, turi zaisti su tokiom kortom kokias duoda fortuna. Ar visgi turite kokiu gudriu patarimu.
p.s. kalbu apie Pokerstar'us

Zeitgeist (2010-06-16 @ 01:42)
Sveikas "as", na del sekmes tai tu cia drasiai pasakei, zinoma jei sekme nelydi geriau jau tikrai lost tik pagal taisykles(KEICIANT STRATEGIJA). O gal kas girdejes apie taip vadinama Chose Sylvos metoda? Gal ir ji galima butu panaudoti pokerio losimomo tobulinimui...

Donce (2010-07-08 @ 23:42)
thx, tikrai geri patarimai naujokams ir mazai patirusiems;D

JurgisG (2010-07-22 @ 21:25)
Zeitgeist Silva metodas universalus , ji galima taikytis ir pokerio mokymuisi kaip ir kiekvienam mokymuisi. Detaliau klausk pas koki silvos treaineri.
Tomas - tai apie ka tu kalbi - pokerstarso sateliniai donkamentai. neloshk ju. Ten panaisai kaip teleloto. All inini su betkuo ir tikiesi

Helleaasip (2010-08-04 @ 04:12)
Sertne bewartder

laiswis (2010-12-27 @ 00:08)
man idomu del to flush.. gal kas zino kur ar yra apskaiciaves kokia tikimybe gavus ta pacia rusy rankose (pwz A-10 kryziu) gauti flush'a?

lili (2010-12-27 @ 00:56)
o gali buti 10 J Q K be tuzo

Pokeriotaisykles.com (2011-02-28 @ 15:06)
Laiswis, žinoma yra apskaičiuotos. Turint suited hand'ą, tikimybė gauti ant flop'o yra apytiksliai 1 iš 119, o ant river'io - 1 iš 16.

bizunaitis (2011-03-21 @ 13:21)
negaunu as to 10 baksu jau apie savaite. kdl?

as (2011-03-24 @ 00:22)
sitos 8 klaidos per tris dienas padejo laimeti 150 $ aciu

Anonimas (2011-04-05 @ 09:12)
Puslapis patikrina jūsų pokerio žinias ir suteikia 50 baksų no deposit bonusą. Gearas būdas mokytis lošti iš nemokamų pinigų. Ką domina mano skype cholera3000
__________________________________________________


sos (2011-08-18 @ 12:57)
poker stars, gaves AK ir flope iskritus AK, daznai sutinki priesininka surinkus zema seta ir tada all in tavo pinigeliai nuskambejo. siaip AK laukimas ir deliojimas daznai pargriauna, nes neto pokeris labai labai suktai sudeliotas. as poker starsuose renku tik setus nes pora su AK, AQ, AJ man labai brangiai kainavus, gavus all in nuo set. KK handas isvis 90 % loose jei negauni ant stalo dar vieno K.Poker stars bukite atsrgus su tais aukstais hend, nes jie ir agresyvus zaidimas itin daznai pakisa koja, nes programa priesams ''ikisa'' zemu kortu is kuriu gimsta zemi set, straight ir pan.

sudu karalius (2011-08-18 @ 13:08)
o as cash zaidime zaidziu tik su rubish card, kaip 5 ir 6, 7 ir 8. Einu su jom pries zaidejus kurie laukia savo AK, ir kai jiems flope nieko neiskrenta o man kortos suiporuoja ar gaunas straight, leidziu jiems mane ,,zudyt'' eit agresyviai i prieki, surinkus gera kombinacija dedu all in o jiems tiap sunku nusimest korta tiek sukisus i banka. apsimoka toks stilius, bet jei pasirodo Q, K, J ar A tada nusimetu iskart. O zemos kortos krenta taip pat daznai kaip ir aukstos tik ju tai niekas nerenka, laukia savo AK ar AQ ir tarpusavy ,,lupasi' . Taigi as esu sudu karalius ir man apsimoka :)))

Savishkis (2012-01-21 @ 02:59)
Sudu karalius mldc sakai. Aš irgi tą pačią taktiką naudoju, gan dažnai ji suveikia..

Palikite komentarą


Jūsų vardas:

Jūsų el.paštas* (privatumas):

Komentaras:

Lažybų svetainių blokavimas LietuvojeLažybų svetainių blokavimas Lietuvoje
Nuo 2010 metų liepos 8 dienos Lietuvoje teismo sprendimu yra blokuojama prieiga prie lažybų internetu paslaugą teikiančių ... lažybų svetainių blokavimas lietuvoje »

5 mintys, mažinančios pokerio laimėjimus5 mintys, mažinančios pokerio laimėjimus
Geri pokerio žaidėjai yra geri todėl, kad jie mąsto. Būtent tai ir skiria juos nuo prastų žaidėjų - pastarieji žaidži... 5 mintys, mažinančios pokerio laimėjimus »

Survivor pokerio turnyraiSurvivor pokerio turnyrai
Kiekvienas pokerio žaidėjas turi savo mėgstamiausią žaidimo būdą - vieni mėgsta cash, treti žaidžia SnG turnyrus, tret... survivor pokerio turnyrai »


Pokerio mokykla

Viskas, ką tik panorėsite sužinoti apie pokerį - nuo taisyklių, kortų kombinacijų ir strategijų naujokams, iki patarimų profesionalams.

Pokerio mokytojas atsako į lankytojo klausimus »Hand'ų analizės »Hand'o analizė: baisus river'is »Hand'o analizė: flush draw - kada žaisti pasyviai »Hand'o analizė: AA prieš Baluga teoremą »Hand'o analizė: kaip žaisti KK ant Axx flop'o »Hand'o analizė: bet'inkite su tikslu »Outs pokeryje »Privačios pokerio pamokos »5 klaidos pokerio turnyruose »Pokerio knygos »Sportinis pokeris »Pokerio bankroll'as »Kaip laimėti pokeryje - 10 patarimų »Blefavimo pagrindai: Blefavimo taip ir ne »Blefavimo pagrindai: Dvi blefo pokeryje rūšys »Blefavimo pagrindai: Kas yra blefas pokeryje? »Omaha pokerio taisyklės »Kas yra Hi/Lo pokeris? »Pozicija pokeryje »10 blogiausių starting hand'ų »10 geriausių starting hand'ų »4 svarbiausi pokerio žaidėjo įgūdžiai »Žaidžiamos kortos pokerio naujokams (Starting Hands) »Pokerio strategija »Kaip atsidaryti Moneybookers sąskaitą »Kaip įsigyti banko kortelę atsiskaitymams internetu »Banko sąskaitos atidarymas »Pokerio statymų limitai »Pokerio žaidimai - cash tables ir turnyrai »Pokerio žodynas »Pokerio taisyklės »Kaip žaisti pokerį »Pokerio kombinacijos »